Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba webové prezentace firmy
Horna, Michal ; Fialová, Hana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Moje práce se zabývá návrhem internetových stránek pro propagační účely firmy. Obsah práce je zaměřen na celkový proces tvorby webových stránek od zahájení a zpracování projektu, přes tvorbu stránek až po jejich doladění a předání. Hlavní důraz při tvorbě je kladen na marketingové využití stránek.
Metriky rychlosti načítání a vykreslování webu
PÍSAŘ, Jakub
Cílem bakalářské práce je popsat a zpracovat problematiku metrik rychlosti načítání a vykreslování webu. Metriky měří například čas odezvy serveru, první vykreslení obsahu či první možnou interakci uživatele. Díky jejich pravidelnému měření a vhodné optimalizaci na základě získaných výsledků se zlepší nejen efektivita a návštěvnost webu, ale i uživatelský prožitek z návštěvy. Teoretická část práce je zaměřena na události vznikající při vykreslování stránky, na jednotlivé metriky, jejich váhu v měření, důvody, proč se jim věnovat, jak je získávat a nejdůležitější nástroje, jimiž se měří. V praktické části provádím testy známých webů, srovnávám výsledky z více nástrojů a popisuji nejčastější chyby, které způsobují pomalé načítání. Na základě tohoto průzkumu jsem vytvořil vlastní vzorový web s ideálním nastavením sledovaných parametrů. Součástí praktické části je analýza odborné veřejnosti o používání optimalizačních technik formou online dotazníku.
Návrh online komunikace pro pivovar Pivečka
Pokorná, Markéta
POKORNÁ, Markéta. Návrh online komunikace pro pivovar Pivečka. Brno, 2019. Bakalářská práce. Mendelova Univerzita. Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikace rousínovského pivovaru Pivečka za využití informačních technologií. Na základě analýzy firmy a analýzy vnějšího prostředí včetně konkurence jsou definovány oblasti, ve kterých se firma může výrazně zlepšit (zvláště v marketingu). Z výsledků analýz jsou získány podněty a informace pro marketingovou strategii a návrh komunikace na internetu na různých kanálech. Součástí je i návrh obsahové stránky webu a reklamních kampaní. To vše má pomoci pivovaru Pivečka, aby se stal známějším a zvýšil jak své prodeje, tak tržby.
Tvorba webu s využitím technologie JAM Stack
MINKA, Jakub
Cílem bakalářské práce je představit moderní alternativu v oblasti tvorby webu pomocí technologie JAM Stack. Webové technologie se vyvíjí velice rychlým tempem a v současné době je na trhu množství webových technologií, které lze použít k tvorbě webu. Každá má své plusy a mínusy a právě technologie JAM Stack se nachází někde na rozhraní. Staví totiž na rozdíl od klasického front end + back end na čistě statickém konceptu bez použití serveru a databází. Umožňuje tak tvořit bezpečné a rychlé weby. JAM Stack je název pro techniku tvorby webu, která sestává ze tří elementů. JavaScriptu, který zpracovává a vykonává požadavky klienta, množství API (rozhraní pro programování aplikací), které zprostředkovávají server-side a databázové operace a značkovacího jazyka (Markup). Autor se ve své práci zaměří na různé formy JAM Stacku, vyzkouší a popíše některé použitelné API a nástroje pro zápis jazyka, prozkoumá možnosti využití této technologie a porovná jí s ostatními technologiemi. V praktické části vytvoří funkční webovou prezentaci, která bude celá tvořená čistě technologií JAM Stack. K publikaci webu na internetu využije některý z hostingů statických webových stránek a web bude distribuován prostřednictvím CDN.
Webová prezentace sportovního oddílu
Korčák, Jiří ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Vodňanský, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sportovního oddílu, která vytváří podkladové informace, a následnou tvorbou webové prezentace pro něj Získané informace zahrnují situaci klubu, důvody k tvorbě nového webu i detaily o uživatelích. Následně je vytvořen návrh, s ohledem na konkurenční webové stránky jiných klubů, a shrnutí důležitých aspektů. Součástí práce je také analýza Content management systémů, jejich porovnání a výběr nejvhodnějšího pro daný úkol. Tento vybraný systém je dále rozšiřován, aby splňoval požadavky klubu a jeho funkčnost odpovídala nárokům. S ohledem na reprezentativnost vzhledu se vybírá vhodná šablona a upravuje se. Práce popisuje jednotlivá rozšíření, která byla využita a jejich vlastní nastavení. V poslední části se v krátkosti zabývá optimalizací pro vyhledávače. Webové stránky pak slouží jako webové prezentace pro sportovní oddíl a tato práce jako výpis potřebných informací a nutných kroků k jejímu vytvoření.
Tvorba webové prezentace firmy
Horna, Michal ; Fialová, Hana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Moje práce se zabývá návrhem internetových stránek pro propagační účely firmy. Obsah práce je zaměřen na celkový proces tvorby webových stránek od zahájení a zpracování projektu, přes tvorbu stránek až po jejich doladění a předání. Hlavní důraz při tvorbě je kladen na marketingové využití stránek.
Problematika vzniku a rozvoje komunitního webu
Konáš, Jan ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Knechtl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá metodami tvorby komunitního webu od počáteční myšlenky až po ustálený proces jeho rozvoje. Celkově je práce rozdělená na teoretickou a praktickou část, kde jsou jednotlivé metody rozebrané a aplikované na webovém projektu Ara.cz. Teoretická část práce se zaměřuje na definování hlavních důvodů vzniku komunitního webu a na jednotlivé fáze tvorby a rozvoje webu. Práce se nezabývá technickými aspekty tvorby webu, ale pouze metodami a postupy vedoucími k tvorbě úspěšných komunitních stránek. Celkový výstup z teoretické části je souhrnem všech metod a postupů, jak nejlépe vytvořit komunitu v rámci webu a následně ji udržovat a rozvíjet. Praktická část diplomové práce se následně zabývá aplikací postupů a metod na konkrétní reálný projekt Ara.cz. Na základě vypracovaných analýz a průzkumů trhu je navržena vhodná strategie rozvoje webu do budoucna. Na závěr jsou formulovány způsoby propagace webu a jeho zviditelnění na internetu společně s metodami monetizace komunitního webu.
Tvorba, propagace a možnosti monetizace obsahových webů na českém internetu
Lenčo, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním přínosem této bakalářské práce je analýza možností monetizace obsahových webů a prezentace kombinace úspěšných modelů na základě několikaleté praktické zkušenosti autora práce. Dalším přínosem práce je vytvoření nového pohledu na klasifikaci webů, jejich tvorbu a efektivní propagaci. Logická struktura práce má dvě základní části. První se věnuje tvorbě a propagaci obsahového webu. Jedná se převážně o teoretickou analýzu se zaměřením na splnění předpokladů pro implementaci úspěšného webu z pohledu jeho výnosů. Druhá část vychází především z praktických znalostí a pojednává o konkrétních autorem ověřených metodách výdělku plynoucího z provozování obsahového webu.
Optimalizace pro vyhledavače a přístupnost webu
RÜCKL, Jan
Tato práce se zabývá tvorbou internetové prezentace a vhodným využitím některých prvků kódu webové stránky takovým způsobem, aby tato prezentace byla optimalizovaná pro internetové vyhledávače a zároveň navržená tak, aby informace, které jsou v této prezentaci obsažené, byly správně interpretovány i zdravotně handicapovaným uživatelů a uživatelům, kteří nepoužívají běžné internetové prohlížeče.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.